۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به دست نیازمندان می رسد 

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به دست نیازمندان می رسد 

تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: هم زمان با ایام جمادی الاول، تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز اهدایی موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان منطقه توزیع می شوند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با ایام جمادی الاول، تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز اهدایی موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا در بین نیازمندان منطقه توزیع می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این مرحله از توزیع گوشت قربانی، تعداد ۲۵۰ بسته در شهرستان فاریاب، ۲۵۰ بسته در شهرستان عنبرآباد، ۲۰۰ بسته در شهرستان جیرفت و ۵۰۰ بسته نیز در شهرستان رودبار جنوب و بخش جازموریان توزیع می شود.

وی ابراز کرد: طرح توزیع گوشت قربانی با محوریت گروه جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب و با همکاری کانون های فرهنگی هنری ام ابیها عنبرآباد، فجر و ام ابیها فاریاب، دفاتر ائمه جمعه فاریاب، عنبرآباد و رودبار جنوب اجرا می شود.

خوبی زاده یادآور شد: کانون شهید باکری از کانون های فرهنگی هنری فعال جنوب کرمان است که محوریت فعالیت های خود را بر خدمت رسانی به محرومین قرار داده است و ظرفیت های موجود گروه جهادی این کانون موجب شد تا اجرای طرح گوشت قربانی به آن محول شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: از سال ۱۳۹۹ تاکنون طی ۶ مرحله گوشت قربانی در بین محرومین و نیازمندان جنوب کرمان توزیع شده است.

وی ادامه داد: مرحله ۷ این طرح در همین هفته با توزیع بسته های گوشت قربانی اجرا می شود.

خوبی زاده در خاتمه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: قطعا خیرات آنها و کمک به نیازمندان اجر دنیوی و اخروی بهمراه دارد و جا دارد از حمایت های آنها تشکر کنیم.

پایان پیام/ 586